Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. Wyrażamy nadzieję, że zakupione produkty będą działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji. Natomiast w przypadku wystąpienia awarii prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej.


Gwarancja producenta

Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski.

Realizacja gwarancji producenta odbywa się:

- za pośrednictwem sklepu zgodnie z warunkami regulaminów poszczególnych gwarantów (producentów / dystrybutorów). W takim przypadku obowiązują również warunki gwarancji podane poniżej, w części "Warunki gwarancji sklepu bejca-bartek.pl";

- bezpośrednio u producenta, samodzielnie przez klienta końcowego - sklep nie ponosi odpowiedzialności za wynik realizacji gwarancji.

Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu.

Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie oryginalnego dokumentu zakupu (rachunek / paragon / faktura).

W przypadku niektórych produktów wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania znajduje się karta gwarancyjna. W związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana. Daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki prosimy o kontakt.


Warunki gwarancji sklepu bejca-bartek.pl

FHP Bartek Dorota Bartusz jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia serwisowego wraz z dowodem zakupu. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz Serwis Centralny mieszczący się w Dąbrowie Górniczej.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę FHP BARTEK Dorota Bartusz wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru.

Wszystkie produkty, mające gwarancję producenta są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu.

Jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W sytuacji gdy przesyłka reklamacyjna ma zostać odesłana na inny adres niż ten, który widnieje w zamówieniu z którego pochodzi reklamowany produkt, konieczne jest przesłanie nowych danych adresowych poprzez formularz kontaktowy. Jeżeli takiej informacji nie otrzymamy, przesyłka zwrotna zostanie wysłana na stary adres.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Produkty gratisowe tj. figurujące na dokumencie zakupu w kwocie 1 PLN oraz opisane w ofercie sprzedażowej jako gratisy nie podlegają naprawom oraz wymianie gwarancyjnej.


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć